2010. április 24., szombat

heaven


heey,

dotti, lor, judcs, ev, meg fanni filmet néznek. én meg ülök a sarokban és kockulok :D milyen jellemző. még adrián is itt van. gumicukrot eszik. ők meg csipszet.
nekem most nincs rá szükségem. boldog vagyok. azt hiszem, legalábbis. szeretetre van szükségem, egy hosszú-hosszú ölelésre. ez a zene olyan elkeserítő. olyan szomorú leszel tőle, olyan... rossz a hangulata.
ma reggel csokit olvasztottunk dottival fondühöz. elég kevés lett, raktunk bele tejet is, erre összeolvadt az egész, olyan lett, mint a tészta, aztán később olyan kemény, hogy szétporladt, ha megböködtük villával. annyira vicces volt, elbasztunk vagy öt csokit, aztán csináltunk egy újat, mogyorós milkából. de tök fincsi volt banánnal : DD
tegnap csak fél háromig voltunk fel, mert én kurva álmos voltam. szégyen.
nem is rossz ez a film. csak olyan nyomasztó.
kell nekem egy laptop. most kell. ezt majd ellopom, ha nem figyelnek ide.

mély levegő.
lorka elmegy kettőkor. nekem meg haza kell mennem, hatig. :D
ákos örülhet. elveszítettem az utolsó két csatomat is.
szóval nem tudom feltűzni a hajamat. : DD

tegnap taliztam máté barátnőjéveeel : DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése