2010. május 26., szerda

épp, hogy lekéstem a buszt, hála nekem, meg kihagyhatatlan szilvibébinek.
tudod, hogy szeretlek, bármennyit nyarvogok is, ugye? :]

szóval most itt poshadok anyánál, és fogalmam sincs, mit csináljak. álmos vagyok, fáradt, legszívesebben aludnék egyet. a hajam úgy néz ki, mintha egy bárány lennék, sőt, még a szemem is fáj, ha bárminemű fény felé nézek is. ez most jó.
nem írom le, mit műveltünk. egyszerűen túl vicces ahhoz, hogy itt közöljem. egyszerűen borzasztó volt. hát még szilvinek, szegényt úgy sajnálom. :D azt mondta, soha többet nem jön velem sehová.
azért képes vagyok elég normálisan viselkedni, csak ha minden kicsúszik a kezem közül, az azért már nem valami jó.
elképesztő, hogy éhes vagyok, egyszerűen elképesztő és nem lehetséges. ma már úgy sem eszek semmit.
de most ideje lenne kezdeni valamit magammal, nem akarok maximális égést szerezni a buszon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése