2010. május 8., szombat



igen, lotti, az én valódi nevem niki, szóval jöhet azis. ;)

teljesen szomorú vagyok. itt ülök itthon, az értékes este hét órámat azzal töltöm, hogy a gép előtt ülök és lesek ki a fejemből, meg forgatom a számban a mentolos rágót.
ki akarok menni beszélgetni, de nincs kint senki, pedig én azt hittem, hogy lesz. mindegy, bele kell törődnöm. ákos sincs fenn msn-en. a francba. szóval kint kell lennie valahol. valahol. szóval egyedül vagyok, teljesen magányosan, és ennek megkoronázása érdekében müzlit fogok zabálni. mert már tizenkilenc óra egy perc van. ez egyszerűen nem állapot. azt sem tudom, mit csináljak. valószínűleg megint kinézek, megnyugtatom a lelkem, hogy nemhiába csinálom ezt az egészet, és paff. csodálatos - két dolog - egy - nincs kint senki. senki senkii.
a második az, hogy nincs müzli, mert anyáék nem pakoltak ki a kocsiból.
egyszerűen csodálatos.

inkább csak beletemetem magam a világba.
valaki írjon rám!!!

csokit akarok zabálni. csokit, bármilyen formában - máffint, habot, tejcsokit, fagyit, kakaót - tök mindegy, csak csoki legyen.
még nagyobb probléma - a teszkóban sehol nem volt multis cappy.

na jó, azt hiszem, inkább írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése