2010. május 23., vasárnap

Sail away, i just wanna sail away
from this place that we call home.
/Christian Linke/



ákos
, tudom, hogy most van valami bajod. csak bocsánatot akarok kérni, mert tudom, hogy olvasod. bocsáss meg, hogy ekkora bunko, kiszámíthatatlan, szeszélyes és össze-vissza ember vagyok. nem tehetek róla. éppen a depresszió-korszakomban vagyok. nyakig belesüllyedtem, és nem tudok kijönni belőle. sehogy.













dotti
. nem vagy egyedül. sok szempontból teljesen olyan vagyok, mint te.
annyira hiányzik, hogy valaki szeressen. de senki nem tudja úgy megadni, ahogy én akarom.
szívás. én szívom meg.
elégedetlen kis szar vagyok.
az élet nem tündérmese.

tegnap majdnem sírtam. sőt, sírtam is. de most mondjuk meg, mikor nem bőgök én?

elvonulok a teremtett világomba, írok egy kicsit, kiadom magamból azt, ami bennem van.
linku erőt ad. saját magával, meg a zenéjével.
kibaszottul hiányzik.

1 megjegyzés:

  1. szia baba
    nincs semmi baj se veled se egyálltalán:D
    nincs miért bocsánatot kérni így vagy jó ahogy vagy csak fogadd el magad:D
    és igen olvasom:D én is rendszeres olvasód vagyok csak kár hogy este nem vagy fenn mert akkor mindig tudnánk beszélni és ne harizz hogy nem mentem ki tegnap
    a depresszióból meg majd kiszedlek:D
    puszi Ákos

    VálaszTörlés