2010. június 13., vasárnap



hát emberek.

vizipipa. *-* buli. ballagás. (:
a tegnap kikurtjó volt. (:
azon kívül, hogy bizonyos emberek fél tizenkettőkor - ami már, mondjuk ki, rohadt nagy egy idő :D - olyan satuk voltak, hogy járni se bírtak, morogtak, és okádtak kórusban. :D ákos viszont olyan aranyos volt, józan volt, és segített azokon a bizonyos embereken, akik viszont nagyon is nem voltak azok.
én is, olyan szarul voltam, tizenegykor már itthon voltam, és ki ne hagyjuk, milyen aranyos búcsút váltottunk. (: de nem is nagyon ragozom tovább, hazamentem, bedőltem az ágyba, aztán eldöntöttem, hogy melegem van, lemásztam a földre a macimmal és megpróbáltam aludni, de nem ment. úgy tűnt, mintha nem is álmodtam volna, mert folytattam magamban a bulit, vissza akartam menni és szerintem én is morogtam, de én csak álmomban (:
ákos, úgy hiányzol te onnan :(

reggel nyolckor keltem fel, azt hittem, hogy már dél körül lehet, ki ne hagyjuk, hogy agyoncsipkedtek a szunyogok, és mindenhol viszketek. elkezdtem nézni ilyen hülye fogyókúrás műsort és betakaróztam a párnámmal.
és nincsenek itthon a szüleim. egyedül vagyok, tizenegy óra kettő perc van, és nem öltöztem fel, meg se ágyaztam, csak ülök a gép előtt, mint mindig és kivételesen bring me the horizon-t hallgatok. nem ismerek magamra.
nálam van máté pulcsija. ^^ olyan tökjó (:
ma meg nem fogok találkozni ákossal. mert megint ballagáson lesz. sőt... ma senkivel sem fogok találkozni, és fogalmam sincs, mit fogok csinálni.
tényleg nem birok ki nélküled egy napot sem.
holnap meg mehetek suliba...
gyere ki elém kettőre a buszmegbe, cicaszemű, kérlek *szépen néz*

1 megjegyzés:

  1. Imádlak én is:D hiányzol:D nagyon nagyon:d
    holnap lehet berénybe leszek és lehet oda fogok kimenni eléd:D nem itthon:d
    puszi Ákii

    VálaszTörlés