2010. június 2., szerda




linke - good bye.

hideg van, fázom, mezítláb vagyok, pirosra lakkozott a körmöm, akarom gréta piros körömlakkját.
a hajam pont jó. akkor jó, ha már züllött egy kicsit.
a sarkam a szék lábán támasztom, libabőrös vagyok és éhes is, de nem érdekel. kakaót akarok inni. nem tudok mit csinálni, mert hotdogon karbantartás van. cöh, még ilyet. írnom kéne, tanulnom fizikára meg bioszra, de rettentően nincs hozzá kedvem.
azt hiszem, felállok és csinálok magamnak egy forró, finom kakaót, hogy ne fázzak.

most elég keser
vesen érzem magam.
semmi nem fog változni.
és mégis változott.
nem?
minden megváltozott.
nekem is kéne.

már nem fázom, de még mindig hideg van. felvettem egy zoknit. az msn-beszélgetéseim abszolút inaktívak. még mindig nincs kedvem tanulni, de muszáj lesz. elfogyott a kakaóm. harmóniát akarok, egyensúlyt, békét, saját laptopot, egy nagy takarót, egy franciaágyat, zöld szobát, vagy barnát, és zenét.
zenét nekem.
hadd nyugodjak le.

jézusom, icustól kaptam rajzcuccokat. :O anyának adta névnapjára, hogy én rajzolhassak neki.
mert annyira-annyira tehetséges vagyok.
pitkrétát, pasztellt, ecsetet, és olyan menő skiccfüzetet, mint amilyen a suliban van.
hát ez mekkora jó már. (:
Grét, hétvégén kiülünk rajzolni és fotózni. ;) nekem kell egy kép a porteleki menő pusztáról és az útszéli nádasról.
csak ne essen.
muh, te meg fogd be. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése