2010. június 16., szerda


jó reggelt, pípöl.

aa. most keltem fel, tiszta kóma vagyok. betakarózva ülök a gép előtt, és csódert nézek. ráadásul esik az eső meg dörög az ég.
hát, most így reggel egész jól esik.

per pillanat, egyedül vagyok. tesom meg az egyik haverja, aki most itt alszik, elmentek meccsre. hurrá. és most, hogy akkora áldozatot hoztam, hogy feltoltam a kicsi seggem msn-re, felkeltem időben, erre ákos sehol sincs. el vagy tűnve, cicuska.

basszus, emberek,nem birok koncentrálni, össze vissza írogatok, nem tudom, mi jön, mi után.
iszok egy kis kakaót, hátha az segít, és feldob. újonnan megint van itthon, és kérnem se kellett.

dotti, neked meg gratulálok (: azért ehhez már tudás kell (:

megy a tévé, én meg csak hallgatom, iszom a kakaómat, aminek olyan íze van, mint a csokis gabonapehelynek. kócos is vagyok, pizsama van rajtam, kupi is van itthon, szóval vicces lenne, ha most valaki beállítana. de most úgy sem jön.

jee, muha társaságnak vállalkozott. tök jó társaság ;) :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése