2010. június 17., csütörtök





ki vagyok akadva anyám miatt. mert most egész furcsán viselkedik.
tudja mit?
most egyedül leszek egész nap, és a változatosság kedvéért szét fogom unni a fejem, ha csak meg nem nézek valami filmet. és én most az odaátra voksolok, ha csak működik a moovie.

tegnap annyira jó volt. annyira szeretlek, hogy az már fáj. (: ♥

csináltam új dizájnt a blognak, mert meguntam a régit, és a változatosság kedvéért ez is barna és bézs. én ezektől a színektől úgy megnyugszom. nekem ez elég nyárias lett. valamilyen hülye módon eszembe jut róla a tavaly nyár, mikor nyíregyen poshadtam.
bár az elég jó volt.

óó, ákos most kezdődik a csódör. *-* basszus, kellesz ide, csódörmaratont tartani.
ki fog veled ma palacsintát sütni? :(
vagy nézni a simpson családot?


Vivi, te pedig ne haragudj, tudom, hogy egy seggfej állat vagyok :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése