2010. június 1., kedd




megittam egy bögre kakaót.
igen, kakaót. büszke vagyok magamra, hogy kinyarvogtam, hogy legyen végre itthon.
ki van nyitva hátul a terasz-ajtó. és fázom, de lusta vagyok arra, hogy felkeljek és becsukjam.
ákos meg itt fáraszt.
és jól is esik neki. :D
ma a buszon egyedül voltam, és mozdulatlanul ültem, néztem ki a fejemből, gondolkodtam az élet hülye dolgain, az én hülye dolgaimon, azon, mit kéne tennem, mit nem, hogy miért és mi hasznom lenne belőle, elgondolkodtam azon, milyen is vagyok, és rájöttem, hogy talán egy kicsit jó. az, hogy ezt csinálom, hogy néha bezárkózom, antiszociális leszek, aztán kitörök, mindenkit szeretek, titokzatoskodom, majd mindent elmondok.
és a szemem is szeretem. senkinek nincs ilyen. csak tesómnak. de az mellékes.
olyan zöld, mint a fű tavasszal, talán van benne egy kis halványabb zöld árnyalat, és egy kis sárga is.
szóval el kell fogadnom, ami van.



imádom annamarit és grétát. (: ma annyira jól elvoltunk.

ki ne hagyjuk, hogy visszakaptam a leopárdmintás sálam
hurrá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése