2010. június 29., kedd




scary kids scaring kids - the deep end


nem lehet igaz, hogy nyár van, süt a nap, nagyon meleg van. erre nekem bent kell lennem, takarítanom, nincs érte semmi köszönet, csak elnézik, hogy megcsináltam.
de semmi. egy csepp köszönöm se.
elég rövid szó, szerintem.

fogalmam sincs, hogy most perpill mit kéne csinálnom.
de legalább este elengednek.
hurrá.

utálok nyáron itthon lenni.
utálom a nyarat.
utálom a nyári hétvégéket, amikor együtt kell lennem a családommal, akik közül senki sem szeret, ha mondok valamit, észre sem veszik, hogy mondtam, nem tudják, mit csinálok.
hát csodálkozzanak.


soha nem szoktam ilyet csinálni, de most megteszem.
részletezek?
hát nem vicces?
normál esetben azt írtam volna, hogy cicus, tegnap.. :$

mégsem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése