2010. július 26., hétfő

Judit!!!

Megtaláltam, ki való neki.
eddig itt volt az orrom előtt.
pontosan ugyanolyan, akárcsak ő.
a probléma kulcsa.


- Walter Kovacs - üzenete:
*de előre szólok, nem vagyok az a nagyonszimpatikus ember
nii. üzenete:
*ezt fejtsd ki
- Walter Kovacs - üzenete:
*egy 150 éve létezett 5évig tartó ország tábornoki kabátját viselem, fekete bakanccsal, fekete nadrággal, fekete inggel fehér gombokkal, a hajam fekete, a bőröm sápadt. a szemeim körül nagy vörös folt van fekete karikákkal
*a szemem színe a barna és a fekete között ingadozik
nii. üzenete:
*elhiszed, hogy nekem ez a nagyonszimpatikus kategória? : DDD
- Walter Kovacs - üzenete:
*miért lenne?
nii. üzenete:
*mert különleges. egyedi, kilóg a sorból, nem olvad be a tömegbe.
*mert más
*és mivel elég sokat beszélgettem veled, tudom, hogy tőled nem is várhatnék mást
*és nekem te roppant szimpatikus vagy
*ha nem lennél az, egyszerűen nem beszélgetnék veled.


azt mondta, kíváncsi lenne rá.


igazi különc, szeretetre méltó, megértő, kedves, és ráadásul dark.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése