2010. július 9., péntek




ma reggel egyszerűen képtelen voltam felkelni, csak nyűglődtem az ágyban és tovább akartam aludni, mert ott legalább vele lehettem.
néha nagyon utálom, hogy dolgozik.

de az estéket mindig úgy várom. mert találkozhatok Ákossal.
napközben punnyadok, nem tudok mit csinálni, csak ha anya ad valami elintéznivalót. meg persze, ki ne hagyjam a kéthetes folyamatos vízipipázást, két nap szünettel.
tegnap Zolkával, Mátéval meg mamáékkal kimozdultunk strandra. én agyonkínzott lettem, elveszítettem két csatomat, meg egy hajgumimat, megettünk vagy három lángost, én pedig leégtem, piros vagyok, mint valami paradicsom.
és összespanoltam Anikóval.
komolyan mondom, nem is gondoltam volna.
de nagyon aranyos csajszi.

most meg annyira furcsa, 11.13 van, én pedig még fel sem öltöztem. ez szokatlan, máskor nyolckor már élek és virulok. most nem.
de ma tunyulni fogok, elhatároztam. Máté, te meg este nem hagyhatsz cserben, most is pipaillatot érzek. hallucináció.


benyomtam három deci kakaót. újonnan ott járok, hogy ez a reggelim.
és rossz.
mindenki nyaral. mindenki megy mindenhová.
én meg nem.
meg kell szerveznünk azt, amit Anie mondott nekem.
annyira felejthetetlen, őrült buli lenne. *-*

Grét, ellopkodtam Ádám és a te zenéidet :É
mert imádom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése