2010. július 22., csütörtök

i'm not happy.

azt hiszem, mindjárt kicsapok egy hisztit. egyszerűen nem vagyok nyugodt, és ez rossz. szokatlan és rossz. nyugodtnak kell lennem, de nem tudom, hogyan lehetnék az.
szánalmas.
most per pill
anat úgy érzem, hogy minden rossz és semmi nincs rendben, és tudom, hogy ezt pontosan így van.
valami nagyon megváltozott.
és leginkább úgy vagyok vele, hogy beletörődtem az egészbe.
tudom, hogy mennyire idegtépő lehetek.
meg kéne próbálnom írni valamit.

azt akarom, hogy ősz legyen. az ősz engem különösképp megnyugtat. a táj ezernyi színben úszik, levelek recsegnek a talpad alatt, hűvös van, nem ilyen fos meleg, esik az eső, akkor van a legjobb időjárás, több ruhát viselhetsz, nem kell rövidgatyát hordanod.
hát ennyit erről.
venni fogok egy nagy, krémszínű pulóvert, túlméretezettet.
mindig is akartam egy olyat.

megpróbálok írni egy kicsit.
úgy sem lesz az estémből semmi.

Máté, te meg már hiányzol.
azt mondtad, bármikor ott vagy nekem.
most kellenél nagyon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése