2010. július 16., péntek


rajzolni fogok, át fogom adni magam a rajzolásnak, ha már más nem megy.
roppant kíváncsi vagyok az estére, hogyan alakul majd.
ha lesz egyáltalán.

de inkább beletörődtem mindenbe.
tegnap nem sírtam. de majdnem. csak feküdtem a földön, szétvetett végtagokkal, a macim a vállam alatt volt, agyonnyomtam. bámultam a plafont és gondolkodtam. nyitva volt az ablak, hallgattam, hogyan zúg a ventilátor, éreztem, milyen hűs a levegő miatta, és figyeltem, hogyan ciripelnek a tücskök.
beletörődtem a dolgokba. egyszerűen beletörődtem, hogy hiába gyötröm magam, ha semmi eredménye. hiába, ha lehet, hogy még csak nem is érdekli már.
és én még mindig ugyanannyira szeretem, mint eddig.

nálam van a karkötője...





a rajz a tegnapi munkám.
nem lett jó, tudom.
élőben jobban néz ki.

jóvanaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése