2010. július 18., vasárnap




a szobám dulux sultana spice színben pompázik, mivel anyám reggel nyolckor felkeltett, leült az ágyam szélére és kijelentette, hogy mi lenne, ha lemennénk Szolnokra, és megvennénk a festéket, hogy végre meg legyen csinálva a szobám.
én meg tulajdonképpen lestem, de persze, hogy beleegyeztem.
szóval most sötétbarna. pontosan olyan, mint amilyen szín pontosan passzol hozzám.
elég jól néz ki.

most meg szarom le, mit csinálnak bent.
kint ülök, és ölelgetem a medvémet, amit csak azért is külön kellett pakolni a többiektől.
neki velem kell lennie.

a mai lelkiállapotom meg olyan ramaty volt, hogy említést sem érdemel.
soha nem éreztem még ennyire egyedül magam.

1 megjegyzés:

  1. niki ne tegyél ki sötét képeket! a színes az sokkal inkább te-s :D

    VálaszTörlés