2010. augusztus 26., csütörtök



carve your name into my arm.

szánalmas. reggel hét óra huszonhét van, én pedig éhes vagyok. rendesen korog a gyomrom, de nem fogok enni. a változatosság kedvéért pedig megint placebo zenei lázban égek, és most jól esik egy kicsit hallgatni a régi zenéimet, felidézik a múltat. tegnap ugyanis elgondolkodtam, hogy régebben mennyire másabb voltam, mint most. megváltoztam, sokak szerint ez sokkal jobb irány, mint amilyen eddig voltam, de néha hiányzik a régi niki egy picit. de tényleg csak egy picit. nem akarom vissza, egyáltalán nem, csak egy kicsi írásképességet jó lenne visszaszerezni valahogy. de a mostani dolgaim túlságosan jól alakulnak, ahhoz, hogy visszaakarjam a régi unalmas, rossz és szomorú hétköznapokat. és, amiért minden ennyire kellemes és jó számomra, hajlok afelé, hogy azt higgyem, valami nem fog jól kisülni ebben az évben. minden nem lehet jó, ezt egyszerűen nem lehet. szóval niki pesszimistán tekint előre. valami olyasmit álmodtam ma is, ami a sulival volt kapcsolatos, és első nap elkövettem rengeteg hibát.
de azt is eldöntöttem, hogy összespanolok néhány emberrel, akiket eddig nem nagyon szerettem. ezt kapd ki! nem akarok kilógni a sorból, nem akarok kívülálló lenni. de úgy sem fog menni, nem vagyok az a jópofizós ember, egyáltalán nem. mostanában mindig megmondom a véleményem, igen, abszolúte bunkó vagyok, de engem nem zavar. sőt.
abbahagyom a pofázást és folytatom a blogom visszaolvasását. ;)


kihagytam.
hogy végre, megvan az egyik legfontosabb dolog - két csomag dohány.
hála károlynak és anyának, bővelkedvetünk egy szőlőssel, és egy mentás citromossal. ami az én legeslegkedvencebbem (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése