2010. augusztus 14., szombat

dóra a felfedezőt nézünk. kibaszott dóra a felfedezőt.
és szokás szerint visszapofázunk neki.
annyira fos, hogy komolyan bántja a fülem.

a tegnapi nap baszott jó volt.
igaz, az elején maximálisan felbasztam az agyam, hogy szinte majdnem bőgtem, aztán nem akart begyulladni a tűz, de a végén minden jóra fordult.
végül is, két csomag dohányunk van, hála Grétának. elszívtunk négy vagy öt szenet, és szinte semmit nem ettünk, de azért oké. jót beszélgettünk. ;)
én hazakerültem hajnali kettőkor Mátééktól - valahogy elkeveredtünk oda, de már nem is tudom, én minek mentem oda... xd ottis pipáztunk egy kicsit, én meg mentem volna haza, de nem akartak hazaengedni a viharban. :D végül hazamentünk, és nem is áztunk meg :D
Grétával beszélgettünk vagy négy óráig, én még álmos sem voltam, de aztán mégis bealudtunk.
felkeltünk öt húsz körül - amint megérdeklődtük, hány óra van. ott áll Ákos, Gergő, Máté meg Zolka a házunk előtt, mi meg Grétával kiálltunk az ablakba full kóma fejjel. ők még le sem feküdtek, tiszta idióták voltak, de semmi gond. :D
imádom mindet.
annyira hülyék .♥

most pedig lefürdünk, aztán elnézünk boltba, mert nekünk kalács kell. (:
aztán megkeressük Ákoskáékat egy kora reggeli sétára. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése