2010. augusztus 19., csütörtök




imádom.

már megint csak én nem értem
de ki fog kiállni értem?
...
hát alkalmazkodjál.


na jó, most megint feszültség van, Gergő megint ideges. szóval kétoldalról bombáznak Grétával. komolyan, csak én vagyok az, aki röhög ezen. hallgatom a régi zenéimet, és kissé szédülök. de sebaj.
a legfontosabb dolog a mai napban a Zoltán unokatestvérem születésnapja. boldogot, szivecske (: ♥ várom az estét.
én speciel úgy érzem, hogy a mai nap jó lesz, de nem tudom, lehet hogy minden hirtelen gyökeres fordulatot vesz. azért mindenki tisztelettel lehetne arra, hogy ma valakinek születésnapja van. nem hiányzik ebből a napból a veszekedés vagy a hiszti, vagy a makacskodás.
egyszerűen mindennek jónak kell lennie.

most pihenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése