2010. augusztus 31., kedd







kicsit jobb most. nem is tudom, mi van, de kicsit jobb. mégsem vagyok jól. pedig még semmi nem történt. kavarognak bennem az érzések. minden jön össze-vissza. de nem fogom leírni őket. nem akarom. ennyi.
hiányzik elég sok minden, és egy kevés ember is. de legjobban most egy jó adag dohány kéne nekem, amit elszívhatnék. és füstölhetnék.
tudok kört fújni, apró, kicsi köröket. hurrá.
egy nap van a suliig, és én nem akarom. nem. utálok onnan mindent és mindenkit. utálom azt, hogy nem lehetek szabad, ahogy azt én akarom.

körvonalazódott bennem valami, mivel vele álmodtam, és eszembe jutott borzasztó sok minden.
nem tudom, egyáltalán besorolni sehová.
annyit, hogy hiányzik. talán ez a legjobb szó rá.
az egész.... hullámvasút. hol lent, hol nagyon magasan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése