2010. augusztus 5., csütörtök




nem hiszem el, emberek, nagy Slipknot fan lettem. baszott jó zenét nyomnak, és én ezt eddig nem nagyon vettem észre. fejlődik a zenei ízlésem, és ilyen rockerekkel élve és barátkozva ez nem is meglepő.
most nyolc óra tizenöt van, hat harminckor keltem, és nagyon jót aludtam. imádom az ágyam, roppant kényelmes és nagy, szóval elférek rajta. meg a cuccaim is, anélkül, hogy agyonnyomnám őket.
megyek be berénybe Judcsékkal, és szerintem jó lesz. ehhez kapcsolódó téma, hogy boldog szülinapot, Juditka :D akkor is meghívlak valamire, ez alól nem tudsz kibújni. (:
Dottit is utoljára július tizennegyedikén láttam, a strandon, ez majdnem egy hónap. szörnyű.

lenne még most elég sok dolgom, de nem nagyon fogom még most megcsinálni őket.


ma két hónap. és sokkal hosszabb időnek tűnik. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése