2010. augusztus 25., szerda




cuki zene



rájöttem, hogy reggelenként hiperaktivitásban szenvedek. mindent megcsinálok előre, és aztán folyamatosan kifáradok.
ma reggel nem volt kedvem felkelni az ágyból, olyan jó puha volt és meleg, hogy ha visszagondolok rá, álmos leszek. most is az vagyok.
mondjuk, kifejezetten semmi gondom nincs a korán keléssel, inkább szeretem. nem vesztegeted el vele az értékes időt.
most érzem csak igazán, hogy múlik a nyár. és már jön az a kibaszott iskola. hurrá. hat nap, hat baszott nap, és én még ennek minimum a négyszeresét igénylem.
lehet, hogy ma anya elhozza nekem a könyveimet. hát ez vicces lesz. a múltkor a tévében láttam, hogy milyen lesz a törikönyv, és sírva fakadok mindjárt, úgy érzem. az órarendről meg inkább ne is beszéljünk, siralmas, hogy még öt óránk se lesz.
hiányzik Ákos. már csak négy nap és itthon van, hurrá ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése