2010. augusztus 6., péntek


szerelmes vagyok, ennyi.
de nagyon.

a tegnapi napom nagyon jó volt. erősen megnyomva azt a nagyon-szót. Judittal és Dottival tizenegykor találkoztunk a Viktorio előtt. Dottival már komolyan egy hónapja nem találkoztam és szinte nem is beszéltem vele. beszélgettünk, rendeltünk pizzát, utána pedig kimentünk a strandra, mert elég jó idő volt. olyan hülyék. :) egész nap napoztunk meg nevettünk. találkoztam Annamarival iis :D♥ olyan aranyos volt, szokás szerint visítva ugrottunk egymás nyakába.
aztán pedig az én nagy meglepetésemre Gergő fiu felhivott, hogy nincs-e kedvem talizni, mert jön be, én pedig jóhogy beleegyeztem. nem láttam őt sem, utoljára akkor, mikor Ákos bocsánatot kért.
kimentem elé a vonathoz, aztán találkoztunk Zolcsiékkal, és elindultunk körülnézni, mi van a Csángón. oké, az első napokban nem sokat várhat az ember, de mi akkor is szétnéztünk. meg persze egyesek végigpanaszkodták az utat, hogy mennyire fáj a lábuk a sok sétától - Zolka ugye most kissé el van puhulva... szóval ő meg Szabi elmentek pipázni egyik haverjához - az én reakcióm nem lehetett más, csak egy szép kis bemutatás. utána találkoztunk Grétáékkal, onnantól kezdve pedig abból telt az időnk, hogy leültünk egy padra és beszélgettünk.
hiányoztak már nagyon. Gergő az állandó nyugodt megfontoltságával, meg azzal, hogy mindent annyira tud. Gréta, a lökött, az, akivel állandóan lehet nevetni. és zavart, hogy semmit nem tudtam róla mostanság.
Gergővel visszafelé a vonathoz rengeteget beszélgettünk. és persze, megint az lett a vége, hogy elbasztam egy kicsit a kedvem. egyedül értem haza a sötétbe, Ákosék nem voltak sehol, de nem akartam várni rájuk, elindultam egyedül. aztán végül is, összefutottam velük, és ha nincsenek ott, én összeszarom magam egyedül a sötétben az erdőben.
szóval szépen ennyit rólam.
az estém meg hát. hm.
magánügy.
akkor döntöttem el, hogy még jobban szerelmes vagyok.

ma pedig van egy nagycsomó dolgom. tesóm négy! barátja alszik itt, nekem pedig ki kell takarítanom.
hurrá.
emiatt szombaton nem alhatok itthon, találnom kell egy helyet, ahol lehetek.
hurrá, hurrá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése