2010. szeptember 14., kedd


Csillag vagy fecske


holnap rajz-szakkörön fogom szívni a jó levegőt. és már várom, érdekes lesz. most pedig álmos vagyok, még meg kéne írnom a matekleckét, de nem érdekel. van rá idő, akár a tenger. nem szoktam semmit elsietni, erről híres vagyok. annyira hívogat az ágyikóm, hogy az már fertelmes. mostanában nagyon keveset alszom, és ez rossz.

muhcsi most világosított fel, hogy nem lesz rajz szakkör. hát akkor csodálatos. de nem baj! van lyukasom. és ez jó dolog, nagyon-nagyon. Grétával veszünk egy liter kakaót, kaját, és depressziót fogunk űzni. azt a csúnya-csúnya depressziót, ami kezd visszatérni és megtalálni nikit. niki pedig nem tud elmenekülni a depresszió elől, hiszen az mindent eltipor, ami az útjába kerül. utálom azt az érzést, elég volt egyszer nagyon komolyan megtapasztalni. elég volt belőle. elég abból, hogy semminek nem tudtam örülni, nem éreztem semmi pozitívat, el voltam kenődve, magányos voltam, nem jártam semerre. nem volt életem, az önbizalmam pedig romokban hevert.

csak nagyon-nagyon jól titkoltam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése