2011. május 26., csütörtök

does anybody care?


minden rohadtul kesze-kusza állapotba váltott át jelen pillanatban. most értem el arra a pontra, hogy tényleg semmit nem értek. értetlenül állok a dolgok előtt. nem is egy dolog miatt.
miért van az életben ennyi csavar?
bár hihetetlennek tűnik az én számból ez a mondat, de valahogy úgy érzem, megtanultam azt, hogy hogyan kell helyesen cselekednem.
ami nem érdekel, azt elengedem a fülem mellett, amit meg akarok hallani, úgy is meghallom.

kinevetem az irracionalitást és a nem józan gondolkodást.
az üres ígéreteket és a jogtalan megharagudásokat. nem fájlalom a szívem mások miatt annyit. nem törődöm annyit azzal, amiről nem én tehetek
nem okozok magamnak fájdalmat mások hülyesége miatt.
én csak követem a saját eszméimet, aztán engem lehet békén hagyni.

nehogymár én legyek a lábtörlő, basszus.

fuckyea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése