2011. május 28., szombat

only one word - surrender


maszkurát hallgatok, a pörgősebb változatból, de most valahogy ez sem tud feldobni. a tegnapom nem egészen úgy sikerült, mint ahogyan azt én elképzeltem. de csodálkoznom kéne? mostanában nincs valami nagy szerencsém.
az ég egészen beborult, nem lesz jó időnk. szeretem, mikor ez van, amikor sötétebb van napközben, mint általában, amikor a felhők elfednek mindent. kis szomorúság, üresség, borongós derű. de nekem valahogy most mégis az egész helyzet olyan otthonos. törökülésben ülök, kócos, fésületlen és roppant mód hullámos hajjal, smink nélkül, álmosan. rendet raktam a délelőtt folyamán a szobámban, most pedig nem tudom, mihez kezdjek. a tanulás mellett kellene döntenem minden bizonnyal, de most inkább belemerülnék az önsajnálatba. aztán valószínűleg el kell kezdenem angolul mormogni és válaszolni a kérdésekre a szóbelihez. valamit csak kellene kezdenem magammal. a semmittevés nem éri meg az árát.

az előbb rákezdett az eső. az ablakom tárva nyitva van, érzem beáramlani azt a poros esőillatot. jól érzem magam, valamennyire. azt kell mondjam, lusta vagyok mindenhez, legszívesebben csak aludnék.
rettentő jó érzés töltött el. roppant büszke vagyok magamra, mert sikerült halszálka-fonást csinálnom! :) igaz, nem lett olyan szép, de kezdésként nagyon meg vagyok vele elégedve.

most távozom, meglátjuk, mit hoz a mai nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése