2011. május 19., csütörtök

összevisszaságosság . előre szólok.

ó. eldöntöttem, hogy meg fogom nézni a karib tenger kalózait háromdében. már akkor eldöntöttem, hogy megnézem, amikor a moziban decemberben láttam az előzetest. csak társat kell hozzá találnom.
már megint eltűntem egy időre. hogy miért? hihetetlenül lusta és dög vagyok, nem ültem a gép előtt körülbelül egy hete. csak élvezem ezt a mindennapos semmittevést, lézengést pusztán, tengek, nem is figyelek arra, mit csinálok, a napjaim viszont olyanok, mint amilyenek lenni szoktak. azt kivéve, hogy élvezem a frufrusságot. szerintem valahogy még jobban kihozza belőlem a flegmaságot. amúgy viszonylag boldognak nevezném magam, tervezgetek előre a jövőben, változásra vágyom, át akarom rendezni valahogy másképp a szobámat. várom az osztálykirándulást, listát írok, hogy ne felejtsek el semmit, már most pakolgatok, pedig vasárnap, hétfőn és kedden repülünk el.
álmosság az az állandó tényező, ami bánt engem. arra meg rájöttem, hogy szinte én vagyok az egyetlen, aki nem változtatja rendszeresen a blogja címét. érdekes. én szeretem így.
azon felül, be akarok újítani pár indie-nacit, nagy, absztrakt mintásakat, egy fekete és egy fehér topot, meg egy kalapot.
LÉGYSZILÉGYSZI! rám férne már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése