2011. május 15., vasárnap

sorry for party rocking

...aztán végül is jól alakult a tegnapi napom. volt közte kisebb rossz, sírás-rívás, majd békülés, hatalmas szerelem, pálinka, vodka meg ízesített sör, evés-ivás, esti beszélgetések, Benkével, azaz ki tudja, hányadik keresztapámmal, meg persze Krasyval, Andival és Tomikával, autókázások, meg egy kis parti-hangulat is. jól éreztem magam. megint sikerült Ivánom egy barátjával jobban megismerkednem, kifejezetten jól érzem magam a társaságukban, Krasy volt eddig az, akivel a legtöbbet, és a legkomolyabban sikerült eddig társalognom. mondhatni egyszerűbben, hogy jobban éreztem magam annál, mint amit vártam még a bőgős délelőttömön. főleg a késő este! ;)

ma reggel kikászálódtam az ágyból, arra ébredtem, hogy csengetnek, aztán egyszerre a ház üresből megtelt telibe, rengetegen lettünk. délután fodrászt látogattam, igen, új a hajam. majd megosztok egy képet a későbbiekben, ha hozzászokom az aprócska, szanaszét álló frufrumhoz, meg a kicsivel rövidebb, és aprót formásabb hajamhoz. rengeteget vacilláltam előtte, hogy érdemes-e frufrut vágatni, teljesen be voltam pánikolva. nem nekem való a nagy változtatás. egyszerűen imádom az állandóságot, én arra vagyok tervezve, hogy mindent ugyanúgy hagyjak, vagy halogassak. a fodrász, Marcsi helyében én leütöttem volna magam.
először kisebbfajta sokkot kaptam, nem tudtam magammal mit kezdeni, aztán lehiggadtam, Iván örömére. végül is, neki tetszik, szóval semmi gond. nekem is, csak megjegyezném zárójelben, még szokatlan. érdekes egy dolog volt - a háttérben Marcsiéknál megszólalt Drága Péterfy Bori kisasszony Bűvös vadásza. ez a dal hihetetlen szerepet játszik az életemben, erre próbáltam összeszedni magam, ez biztatott, hogy cselekedjek, majd erre csókoltam meg Ivánt először. mindig eszembe juttatja a Kócosom szobájának első látásra tapasztalt különlegességét, azt az otthonosságot, amikor először beléptem, a melegséget, amit akkor éreztem. leírhatatlan érzés, mennyire imádtam azt a szobát... :( ott lettem szerelmes, ott lettem még szerelmesebb, most pedig egy másik házacskában laknak.
hihetetlen, mennyit dumálok a semmiről.

jelen pillanatban meg izgatottan várom a holnapot, a véleményeket. kelhetek korábban, hurrá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése