2011. június 15., szerda

?


ma konkrétan rájöttem, hogy az égvilágon semmit sem csináltam. de komolyan. egész nap ültem és néztem magam elé, néztem ezt a kissé koszos, lapos kis monitort, ásítoztam, rohangáltam a házban, néha nekifogtam enni valami apróságot, leültem, lekapartam öntudatlanságomban a körömlakkomat, dühös lettem magamra, filmek után kutattam, kiültem hátra, a hintaszékben ringattam magam és vágyakoztam egy eseményteljes délután felé, nem sok mindenkivel beszéltem, másszóval teljesen elzártam magam a civilizáció és a nyár eseményei elől.
hihetetlen.
ha ez fog folyni egész nyáron, én beleszaladok nevetve a késbe, ha csak nem öl meg előbb maga az unalom.
aztán még jól ki is röhögi a szenvedésemet.
holnap talán elmegyek és meglátogatom Gergő fiút, ő úgy is annyit tud dumálni, hogy az ember szóhoz sem jut. ha mi összekerülünk, még egy óra is kevés, hogy mindent alaposan kitárgyaljunk.
aztán majd meglátjuk, mi sül ki a nyaramból...

teljesen elegem van a mai napomból.
meg magamból.
azt hiszem, beleőrültem az unalomba.

2 megjegyzés:

  1. Gyere Berénybe drága! :D úgyis beszélnünk kell, hivd össze Szilvikét meg engem:D mjd hnap megdumáljuk ;)

    VálaszTörlés
  2. wáááááááááááá, bennevagyoóók :D<3

    VálaszTörlés