2011. június 17., péntek

burns like glowing embers


ma kissé elvarázsolódott napban lehetett részem.
a reggel folyamán énekpróbára! kellett mennem, ahol Grépával kitűntünk a tömegből, mint mindig, azzal a nemnormális röhögésünkkel.
délelőttt voltam unokatestvéremmel és keresztszüleimmel Szolnokon, vásárolni. örömmel jelenthetem ki, hogy szinte mindenki megbámult az utcán, ami rohadtul kellemes - a faszt - érzés volt. talán a kalapom volt a ludas. Zoltánnal meg halálra röhögtük magunkat, betértünk a Kenveloba, kapkodtuk a felsőket - szuper leárazás volt, csak lestünk - majd kiszaladtunk, át egyenesen egy másik boltba. imádtam!:D

gazdagodtam egy eperkrém színű tank-toppal, amin audrey hepburn figyel, macskafejjel helyettesítve, és a kihagyhatatlan - pávatollas fülbevaló!!! (nem költekeztem sokat, most arra a szintre értem, hogy - majd. mily meglepő!)
istenem, ezért epekedtem már vagy egy éve. el tudjátok képzelni, mennyire szerelmes vagyok belé. :)
a délutánom Ivánból állt, mosolyogtam végig, kissé cicássá változtam és a változatosság kedvéért nagyobb késztetést éreztem az iránt, hogy ölelgessem és nyúzzam. amitől persze néha frászt kap, de úgy sokkal élvezetesebb. :)

holnap meg kelhetek hatkor.
most ennyivel tudok szolgálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése