2011. június 16., csütörtök

keep calm, baby - don't run away from problems


egészen eluralkodott felettem az alkotói láz. hihetetlen, mennyire pörgök, mennyire energiával teljesnek érzem magam, mennyire jó kedvem lett csak úgy hirtelen.
teli vagyok ötletekkel.
elhatároztam, hogy az évzáró utáni hivatalos nyár-megkezdtével minden nap képeket fogok csinálni az adott napomról, aztán szelektálom őket. más szóval - fotónaplót vezetek, lehet, hogy ide is besűrítek majd egy-két képet.
rohadt sok változáson töröm a fejem. hihetetlen, hogy mit ki nem tud hozni az emberből ez az egész nap egyedül itthon tevékenykedés. (én ma reggel egy kissé elaludva, 11 óra 24 perckor felkelve megágyaztam, járkáltam a házban, megettem kettő apró pirítóskenyeret, elmosogattam, sepregettem odakint, felporszívóztam mindenhol, kádat súroltam, tétlenkedtem, közben meg gondolkodtam.) elgondolkodtam azon, miket fogok csinálni nyáron, ami többek között rajzolást fog takarni, és néhány ékszer készítését. azon, hogy milyen programokat szervezek magamnak, és hogy kikkel töltöm azt az időt, amikor a szerelmem és a barátaim dolgoznak.
de legalább nem unatkoztam úgy, mint tegnap délelőtt.

nem is meséltem el a tegnap estémet.
Ivánommal ellátogattunk a régi házukhoz, és kissé kiakadtunk a látványtól. a fű magasra felnőve, gazok, békák ugráltak az udvarban szerte-széjjel. kicsit nosztalgiáztunk, bejártuk a területet, én megpróbáltam valahogy bejutni a házba, de nem sikerült. aztán felfedeztük hátul az eperbokrokat, amik roskadoztak a milliónyi epertől.
nem kell mondani, mit műveltünk - belevetettük magunkat, és lelegeltük, teliszedtünk egy kisebb tálat. aztán megbeszéltük, hogy később visszatérünk, mert maradt még rengeteg eper.
otthon pedig a lépcsőn ülve a hátsó teraszon, néztük egy kicsit a holdfogyatkozást, nevettünk, haraptunk, verekedtünk, és DE NEM MA :)
imádlak, te bolond!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése