2011. június 30., csütörtök

why?


kicsit csalódott vagyok, összekutyulták a terveimet. dühösen állok és fújtatok, megpróbálok valami hasznosat kitalálni. de nem nagyon megy.
egy dolog van, amit mindennél jobban utálok - ha keresztülhúzzák a számításaimat. olyankor rámjön a hisztis kölyökség minden oldala és legszívesebben csak csapkodnék. nem az lenne a reális, ha új terven törném az eszem? de, az lenne. csak valahogy mégsem így alakulnak a dolgok most.
jelen pillanatban tényleg nagyon dühös vagyok. a legviccesebb ebben, hogy én is csak nevetek magamon, mert senkire nem haragszom, csak a sors fintorára.
annyira vártam ezt a napot...!

most éppen anya Himalaya Herbals krémétől illatozom, amelynek szinte pont ugyanolyan illata van, mint a Nivea-nak. a körmeimet rózsaszínre lakkoztam, megint a fehér denevérujjúmat viselem, a hajam kócos, és sehogy sem áll, nem említve azt, hogy göndör.
kicsit most elszomorodtam.
én mindig csak jót akarok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése