2011. június 28., kedd

nothin

elhatároztam, hogy sütök valami finom, szokatlan sütit majd, ha itthon már nem tudok magammal mit kezdeni egyedül. az biztos, mogyorókrémet fog tartalmazni. aztán befalom az egészet egyedül.
ma jó napom volt, viszonylag azt kell mondjam. Szilvucival találkoztam berényben, elintéztünk pár dolgot, aztán leültünk egy padra, ki a kapitánykertbe és
beszélgettünk, kitárgyaltunk mindent. én meg csak nevettem azokon a hülyeségeken, amiket kitaláltak rólam. egész nap nyugodt voltam.
aztán azt kellett észrevennem, hogy a délutánom hihetetlen gyorsa
n elszállt. még most is jól érzem magam, kellemes higgadtságb
an úszom, és ... talán azt kell mondjam, csinosnak is tartom magam, furcsa módon. kaptam Szilviától egy csodaszép fülbevalót, azt viselem, a hajam lazán felkötöttem, szűk, farmerszerű nadrág van rajtam, meg egy ejtett vállú, állítható hoss
zúságú, denevérujjú.
az idő nem túl szépséges, de én még ebben is képes vagyok megtalálni a szerethetőséget. olyan meghitten lehet ilyen borult, esős, hideg időben bent ücsörögni, hozzábújni valakihez, és egyszerűen csak szeretni. nézni, ahogyan esik az eső, hátul ülve odakint a hintaszékben, kakaót tartva a kezünkben...

várok Ivánra, aki szokása szerint már vagy negyed órát késik, és ilyenkor mindig mosolygok, mert eszembe jut, mikor azt mondta: Fogadjunk, hogy azért kaptam tőled órát, mert valaminek emlékeztetnie kell arra, hogy időben odaérjek hozzád!
szeretem.

ettetek már ilyet?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése