2011. június 5., vasárnap

régebbi életkép, mikor még a pipa is egyben volt.

megjegyezném, most így mellékesen és gyorsan, hogy

ma rohadtul boldog voltam.
több dolog is szerepet játszott ebben. egyszerűen imádtam a mai napot a zivatarosságával, és az utána következő forró napsütésével együtt.
úsztam a szerelemben, a boldogságban, és az elégedettségben, többek között.
elöntött a nyár érzet, és jól esett.
nem említve azt a tényt, hogy már csak ezt a hetet kell valahogy kibírnom abban a szutyokban.
kaptam pénzt is, és máris azon kattog az agyam, miket fogok abból venni.
a legelső, legjobban áhított dolog az egy fekete fürdőruha, meg netán fekete körömlakk.
vágyom még egy kalapra is, de ez már mellékes.

ha az egész napomat összegezni kéne
erre már régóta vágytam, hogy bekövetkezzen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése