2011. június 6., hétfő

you are not useless

ma megbarátkoztam a hivatalos nyelvvizsgával alaposabban, átkutattam a vizsgaidőpontokat, megnéztem a véleményeket - oké, az egy dolog, hogy voltam az úgynevezett "tehetségkutató versenyen", és megcsináltunk az osztállyal hébe-hóba vagy hat feladatsort, de az mégis más -, meg úgy beleástam magam az egészbe. nehogy már pofára essek, mert lusta voltam venni a fáradtságot, és megnézni az időpontokat, végül ne sikerüljön időben jelentkeznem. azt hiszem, akkor két héten keresztül vertem volna a fejem a falba a saját hülyeségemen röhögve közben. úgyis mindent az utolsó pillanatokra halasztok.
inkább elkerülöm ezt a témát.
megjegyezném így kissé halkabban, hogy rettenetesen fosok a nyelvvizsgától.

elhatároztam, hogy kreatívkodásba fogok kezdeni az elkövetkező napokban. az alábbi tevékenységeket fogom űzni, ha támad hozzájuk a szeszélyem és a lustaságom mellett kedvem: lehet, hogy belevetem magam a festészetbe, rajzolok portrékat, csinálok magamnak kitűzőket vagy fülbevalókat. olyan büszke lennék magamra, hogy az vajmi' hihetetlen!

Iván késik, több mint egy órát.
durcás leszek estére, van egy olyan sejtésem.
továbbra is a szezonális nyár-lázban égek.
már csak négy nap van az iskolából.
aztán én esküszöm(!) annyit partizok, amennyit csak a szervezetem bír.

1 megjegyzés:

  1. good luck :) great blog!! im your new follower i really hope you'll me follow back
    xoxox :)
    http://cosmopearls.blogspot.com/

    VálaszTörlés