2011. július 12., kedd

csücsülök az íróasztalomnál, kupi van mellettem. egy légy röpköd körülöttem, mellettem egy üveg, már alig megmaradt narancsos sör, álmos vagyok, a hajam pedig göndör fürtökben kunkorodik a fejemen. Iván szerelmem nem régen ment el. nagyon szeretem őt. emlékeket idéztünk, jókívánságokat mondtunk, nagyon szerelmes voltam. elmegy Ukrajnába, szerdán, csütörtökön és pénteken. vigyázzon rá a Jóisten!
ma meglátogattam a fogorvos nénit, akinek pár szál haja van már, de az határozottan vörös. tiszteletre méltó dolog. mindössze betömte egy fogam. nemsokára fogszabályzásra megyek. hurrá.
a holnapi napom ugrott. más szóval - anyával és valószínűleg unokahugommal leszek itthon, medencézünk és lángost sütünk a berénylátogatásom helyett. de ez is pont ugyanolyan jól fog esni, kivéve belőle az Ivánom nélküli estéket.
a növénygyűjteményem mindjárt kész. ráadásul, legalább tíz növénnyel többet sikerült összeszednem. remélem, értékeli majd.
most elvonulok, True Bloodot nézek, megiszom a maradék söröm, aztán mormotázok.
még mindig átjár a Hercegem szeretete, remélem végigkíséri azt az időt, amíg nem lesz itt, és ellát elég energiával. reméljük, gyorsan elrepül az a pár nap, de addig is, én változtatok a viselkedésemen, kicsit újítok magamon.
mondtam, hogy hozzon nekem fincsi, olcsó ukrán csokit, és hogy fotózzon annyit nekem, hogy úgy érezzem, mintha ott lettem volna én is. :D
Szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése