2011. július 11., hétfő

egy icipicit agyalgattam, és rájöttem, hogy igenis szeretnék majd tetoválást csináltatni. valami különlegeset esetleg a vállam vonalára, a derekamra, vagy a vádlimra. mert ugyan miért is ne? ez is az önkifejezés része, nem? aztán vörösre mázolnám a hajam. haha
ma egész délután végigfuttattam a szemem néhány kedvenc boltom honlapján, és örömmel láttam, hogy leárazás van folyamatban, szinte mindenhol. ah!

negyed tizenkettő van.
nem olyan régen, egy órája értem haza drága unokatestvéreméktől. hatalmasakat nevettem, hihetetlen vicces hangulat volt. filmet néztünk, ami először egész jól kezdődött, aztán végül rémségesen nevetségessé változott, amin többet nevettem, mint szörnyülködtem. aztán megejtettünk egy kis pipázást a szabad, esti ég alatt. én még maradni tudtam volna, órákig. de olyankor valószínűleg az emberek agyára megyek.
szeretem nézni a csillagokat, a fűben fekve, közben pedig beszélgetni.
olyan nagy kérés lenne ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése