2011. július 6., szerda

emberkéim, nekikezdtem írni! hihhetetlen! eldöntöttem, hogy sokáig virrasztok, ameddig csak képes vagyok nyitvatartani a szemem, aztán holnap valahogy tíz és tizenegy óra között abbahagyom az alvást, kikelek az álomvilágból, aztán csinálom, amit kell.
tegnap és a mai nap folyamán Szilviával voltam, és hihetetlenül jó volt. terveztünk, nevettünk mindenen és mindenkin, Bacon drágán, azon behaltunk, az ágyon fekve pizsamában, a laptop előtt, a rizslámpa fényében. növénygyűjteménybe is szedtünk pár drágaságot, elképzeltük, hogyan nézhetünk ki idegenek számára egy rakás gazzal a kezünkben, a sötétségből kisétálva.
szeretem ezt a Nyuszót.

minden normális ember csütörtökön 1.15kor alszik. én viszont írom, és vágyódom.
nincs lelkifurdalásom.
vicces.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése