2011. július 18., hétfő

for a little


rövid beszámoló.
csütörtökön hatalmasat buliztam Zolkáékkal. nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fogom magam érezni velük :)
szombaton Lorkával, Judittal és Dottival Harry Pottert néztünk, plázáztunk, és rohadt jól éreztem magam. kiültünk az aréna-teraszra, mekiztünk, vásároltunk, aztán sikeresen végigbőgtük a filmet, pedig tudtuk úgy is, mi lesz. még több ilyet kellene csinálnom.
most pedig az ágyamon fekszem, Pálon, és True Bloodot olvasok a netnélküli időkben.
izgalmasak a napjaim, pedig esküszöm, próbálom őket azzá tenni...
ó, amúgy nyugodtan kereshetnek engem a drága barátaim, ha elérhetőek. . :) jólesne a kis lelkemnek.


oh, sok repdeső program, akár a legyek. de most nekem nehéz elkapni azokat a programokat.

holnap megyek fogorvoshoz, megint. hurráááá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése