2011. július 10., vasárnap

fuckin' hot.

hihetetlen meleg van. roppant elviselhetetlen, és ezt semmivel nem lehet ellensúlyozni. még a laptopból is áramlik a meleg. az ablakomon behúztam a függönyt, és becsuktam az ablakot, hogy ne juthasson be a meleg, de nem változtat semmin.
tegnap egész nap strandon áztattuk magunkat Ivánnal, testvéremmel, unokatestvéreimmel, és még pár ismerőssel. azzal viszont nem számoltam, hogy naptej nincs nálam, ezért úgy leégtem, hogy az valami borzalom. a vállam minden pillanatban fáj, krémezek, az arcom pedig felér egy paradicsommal. mikor megláttam magam, majdnem zokogásban törtem ki, de közben nevetnem is kellett. az egész arcom teljesen piros volt, mára már persze javult, aminek roppantul örülök.
nem baj, megszenvedtem, remélem legalább szép kis színem lesz nem is olyan sokára.
találkoztam Muhcsiékkal is, szóval összességében egész jól telt el a tegnapi napom. hát még mikor meghallottam Iván tetkóra való készségét! odáig voltam.
most meg itt ülök, a sötétben, kék topban, fehér, nagyon apró rövidnaciban, lehajtott melltartópánttal - nem bírja a vállam :D -, a fejem tetejére copffolt hajjal. mellettem egy üveg ásványvíz foglal helyet, és a testápolóm. megjegyezném zárójelben, nagyon utálom az ásványvizet, de a célnak megfelel.
egy kissé elgondolkodtam azon, mit fogok csinálni a nyáron, és erre jutottam - SEMMIT! hát nem meglepő? Iván valószínűleg szerdán elutazik Ukrajnába, és pénteken tér haza egy rövid látogatás után. aztán kijelentette, hogy teszünk egy tisza-tói pihenős, strandolós, vízibiciklizős napot, a családjával, meg talán megpróbáljuk belevonni az én családomat is.
ki tudja, hogy ez az utóbbi része hogyan alakul majd. de nekem nem kellett volna ezt elárulni ilyen későn, mert tudja, hogy úgyis izgatott, várakozó lázban fogok égni, de esküszöm, behajtom rajta az ígéretét!
már most alig várom, olyan hihetetlen jó hangulata van egy természetes vízpartnak! a homok, a kavicsok, a kagylók, az algás sziklák a part mentén, a hullámzó, sötét víz, a rengeteg ember, a vízibiciklizők, a banánozók, a vízisízők, a lángos, a hambi, a napozások, a felfújható matracon sodródás, miközben a lábaid, és a karjaid belelógatod a vízbe, egyszerűen imádom!
már a Harry Potteres tizenhatodikáért is odáig vagyok, képzeletben. az is minél hamarabb elérkezhetne, oh! szeretnék vásárolni menni, vagy beülni egy jól légkondizott kávéházba és csokit iszogatni, képeket csinálni. az első dolog, amire szükségem lenne az akkori Arénai látogatásból - egy kicsi, apró táska. aztán következne pár bizsu, és végül, de nem utolsó sorban, valami édes felső.
de még fogorvost is kell látogatnom, ah. hurrá, a kedd délután valahogy úgy érzem, hogy NAGYON nem lesz a kedvencem.

most pedig körmöcskéket nézegettem, abba a hitbe kergetve magam, hogy ezek mind az enyémek is lehetnének - és talán lesznek is.
itt vannak a kedvenceim



viszont amire vágynék, az egy icipici csipkés minta rájuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése