2011. július 13., szerda

get the fuck, shut the fuck up!


beszéltem a szerelmemmel, szóval most nagyon boldog vagyok.
azt hiszem, alkotok valamicskét, aztán megpróbálom itt közzétenni.
röviden megfogalmaznám a mai napom:
az otthon homemade strandon fürödtem, lebegtem a vízen a felfújható matracon, ücsörögtem és beszélgettem, aztán fokhagymás-tejfölös-sajtos lángost ettem. Iván után vágyakoztam, de már mindjárt itthon is lesz.
holnap Zoltán unokatestvéremnél partizunk egyet - remélem, olyan jól fog alakulni, mint a ballagása. nem említve, azt is remélem, hogy lesz ott olyan ember, akivel beszélgetni tudok majd.
szombaton Lorkával, Judittal és Dottival Harry Potter-nézés fog elkövetkezni, előtte pedig vásárolgatunk egyet. ezt már tényleg alig várom, már a film élményéért is.
ma egyáltalán nem éreztem magam kreatívnak. egyáltalán nem.

nemsoká lehet érkezem egy kis irománnyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése