2011. július 22., péntek

i was always careless as a child


He said to lose my life
or lose my love
That’s the nightmare
I’ve been running from

ú, de elfogadnék egy ilyet!

ó, micsoda nosztalgia-hangulatba keveredtem! végiglapoztam a blogom, a régebbi bejegyzéseimen mosolyogtam/szörnyülködtem, a régi, kellemes zenéimet hallgatom, és eszembe jutnak róluk a nem oly régi kellemes/kellemetlen emlékeim.
más szóval - vegyes, de mégis jó emlékek keringenek az agyamban, és immár nem is tudom, hanyadik napja, de fázom, szóval vastag pulcsiba burkolóztam és zokniba bújtattam a lábam. a hajam már nagyjából megszáradt, és örömmel jelenthetem ki, hogy egész nyugodt vagyok. már megvan a délutáni elfoglaltságom is, aztán meglátjuk, hogy alakul a napom!
aztán még mellékesen - igaz, hogy még csak 22 nap van odáig, de - félek a nyelvvizsgától.
omg, szégyen!

hol vagytok, drága bloggerináim?
kevéske bejegyzést látok.
oké, ez az idő mindenkit tompít

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése