2011. július 31., vasárnap

love me tender, love me true


nyugtalan és szomorú voltam egész éjszaka, még tudat alatt is. forgolódtam és nyöszörögtem...
aztán valahogy csak eltelt az este, az álmokkal, amikre nem nagyon emlékszem. a tegnap estémen görcsölt a hasam és szédültem. be kell valljam, rosszul voltam és a padlón éreztem magam.
de hát majd megoldódik - ebben reménykedem. vagy nem... - ebbe meg végképp bele sem tudok gondolni.

este hét van és jól telt a mai napom eddig.
remélem, az estével valahogy mégjobb lesz.
anyáék délután egykor hirtelen ötlettől vezérelve besétáltak a szobámba, és kijelentették, hogy elmegyünk abonyba, vadasparkba. hát a végén az történt, hogy ezerféle képet csináltam és büszkén kijelenthetem, hogy megsimogattam egy oroszlánt! nem túl puhák, de valahogy mégis azok. ezt rakjátok össze! az biztos, hogy egy életre megmarad!

a szerdai napomat Gréta és Szilvia társaságában töltöttem. insomniáztunk, isteni forrócsokit ittunk és beavattuk egymást mindenbe, amiről az utóbbi időben lemaradtunk. sétálgattunk az esőben, ruhát válogattunk - egyszóval volt egy csajszis délutánunk. én kitartóan járok fogorvoshoz korrigálásra, aztán nemsoká mosolyoghatok csodálatos fogszabályzóval, és reméljük, nem is fogok tudni átmenni egy ellenőrző kapun sem, mert mindig be fogok csipogni. oder nicht?
a hét csúcspontja a péntek esti Secret parti volt. ah. igen, imádtam, annak ellenére, hogy szarrá áztunk, és csurom vízként értünk haza. az biztos, hogy megmarad egy életre. a táncok, a részeg ismerősök, és a csomó ember, aki felszabadult állapotában neked esik egy trécselésre - te meg vagy tudod, ki az, vagy bólogatsz.

aztán ... nem részletezném a szombat estémet..
a vasárnapi viszont - ma 20-1.30... szerelmes volt. nagyon-nagyon.
hosszas beszélgetés, a ház előtti kis lépcsőn ücsörgés, cigifüstbe olvadás, csillaglesés, csendmentes szóáradat, vacogás, stólába burkolódzás, remegés, félelem és könnyek, lelkiismeret-furdalás és kitartásérzet, határozottság, eltökéltség, epekedő szerelem, szemlesütés, halkan elsuttogott szavak, óvatosan a másikra tekintés, sóhajok, csend, megegyezés, megkönnyebbülés, ölelés, apró, pici csókok, összebújás, kiskifli és nagykifli, egy meleg lehelet, ami a nyakad csiklandozza, mosoly, boldogság, szerelem... !

igyekszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése