2011. augusztus 29., hétfő

'cause you have never ever had a time like this before

ma nagyon magabiztosnak éreztem magam. kipakoltam találomra ruhákat a szekrényemből, felkapkodtam őket, és tetszett amit láttam.
nagyon ritkán fordul elő velem ilyen. hogy csak állok, nézek, mosolygok és szépnek tartom magam.
furcsa ez az én esetemben. mint valami hullámvasút. az egyik pillanatban utálom a testem, az arcom, azt, ahogy kinézek, és néha olyan is megtörténik, mikor tetszik a külsőm, és mosolygok.
önbizalomhiányom van, igen.
de ma ez más volt. végre, tetszett, megint.
egész nap valami furcsa magabiztosság lengett körül, mosolyogtam mint a hülye és csajos napot tartottam, csajos műsorokkal és ruhákkal.
és a drága magabiztosságom Iván egyetlen pillantással megerősítette és értelmet adott neki.
nagyon-nagyon szeretem őt! irtózatosan.
ma nagyon bolond volt, nevettünk, piszkálódtunk, harcoltunk, pihiztünk, játszottunk.
ő való nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése