2011. augusztus 30., kedd

it ain’t very hard to see where that will lead


szabálytalan kis kontyocska díszeleg a fejem tetején, szeretem, ha rendezetlen és babás, kényelmes viselet. fekete felső van rajtam, v-kivágással, rózsaszín rövidnadrággal.
tetszem magamnak. ezt kell mondjam.
körülöttem az új tankönyveim egy szép kis stócban, mellette néhány füzetecske. imádom az illatukat, de a tudatot, hogy nemsoká használom majd őket, azt nagyon nem.
a laptop képernyője szinte kirí a sötétségből. életképtelennek érzem magam, és csak egy nagy ölelésre vágyom jelen pillanatban tőle. a tegnapi nap jut erre az eszembe és csak mosolygok. nagyon. közben pedig nyugtató, lassú zenével örvendeztetem magam.
mellettem egy tányér és egy szalvéta. bundás kenyeret ettem majonézzel. tudni illik, mindent majonézzel vagy tejföllel teszek számomra még finomabbá. pörköltet, tésztákat, uborkasalátát, szendvicseket, pirítóst, és még sorolhatnám. vágyom egy jó forró teára, mert az idő már kezd hűlni lassacskán. kezdünk kigyalogolni szép folyamatosan a nyárból, és sír a szívem. már csak EGY nap. visszhangzik a fejemben a szó, ismétli önmagát és rádöbbenek, hogy ezzel minden megváltozik.
az egész nyári-bioritmusom felborul.
reggel hatkor kikászálódni az ágyból, álmosan körülnézni, nyögni egyet, elkészülni, felmászni a buszra, szinte holtan kinézni az ablakon, összezsúfolódva a sok idegennel, betopogni az iskolába, végigülni átlagosan hét órát, miközben azon erőlködöm, hogy ébren maradjak és körmöljek, hazamenni ismét busszal, zene a fülben, szinte álomittasan hazatérni, otthoni dolgokat elvégezni, tanulni... és azután időt szánni mindarra, amiket a nyáron csináltunk. szerelem, barátok, szabadidő(?) hol?
aztán tíz órakor ágyba kell mászni, hogy tényleg ne nézzek ki úgy, mint egy zombi.
mi lesz velem szegeden, az egyetemi évek alatt?
kávén és energiaitalon fogok élni, komolyan mondom.
egyszerűen IMÁDOK aludni.

ah, már most kínoz a gondolat.

ma voltam fogorvos néninél, a kis drága vöröshajú, állandóan beszélő orvosomnál, ismét betömte egy fogacskám, hogy októberre végre kész legyek és mehessek fogszabályzásra
ah, istenem, kezdem már nagyóón unni.


szerelmet akarok.
MOST.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése