2011. augusztus 27., szombat

unott vagyok és nyomott. a hasam kavarog, szőlőt ettem az előbb, megsülök, a homlokomon érzem az izzadságcseppeket. a szobám ablakán behúztam a sötételőt, hogy ne jöjjön be a hőség, így kellemes barna hangulat van bent, amitől kedvem támad bebújni az ágyba és aludni.
semmihez sincs kedvem! csupán mormotázni, csipszet enni - ohó, van csipszem,
de a spejzben figyel, talán jobb helyen is van az ott -, meg filmet nézni.
ilyen nevetségesen unalmas napom sem volt még a nyáron :)
tegnap viszont jó volt látni egy kicsit Gergőkémet, olyan hosszú idő után. megejtettünk egy kis berényezést, megismertem egy félig új emberkét, akit régebben csak arról tudtam beazonosítani, hogy vörös haja van és mindig kólát iszik.

öhm...
the problem is ...
FUCK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése