2011. augusztus 16., kedd

wishlist I

hogy lehet egyszerre valaki unott és ideges?
mert én kijelentem, nekem most sikerült nagyon is annak lennem.
izgulok az este miatt - a beszélgetés (nevezzük csak annak) anyáék és Iván között- és legszívesebben kifutnék a világból egy doboz cigivel, kiülnék a sötétbe és várnék, várnék és várnék.
huh, mély levegő.

nagyon megkavarodott az életem mostanában, mindössze annyi a kijelenteni valóm. a blogon is rengeteget gondolkodtam, mit kellene vele kezdenem. bár az ötleteim száma jelen pillanatban kettő, mégis csak somolygok, hogy úgy sem valósítom meg, amit szeretnék, mert lehet, hogy több új olvasóm lenne, de a régiek nagy részét elveszíteném.

magamban szépen összeállítottam egy kis szülinapi wishlistet. ez meglepően semmi mást nem tartalmaz, mint ruhákat és kiegészítőket. :)
holott a szülinapom szeptember tizenhetedikén van.
sebaj, én tervezek.
ilyenkor mindig ezerféle ötletem van, de aztán meg mikor vásárlásra kerül a sor... :)

hogy mikre is vágyom?

kicsi, praktikus, vállon átvethetős táskára, ami például kisebb sétákhoz, városban bóklászáshoz ideális.





nagy, buggyos, sok férőhelyes 'utazóstasira', amit többféleképp lehet hordani.
sulitáskának megfelelően ;)
jelenleg feketét szeretnék, mert az mindenhez passzol.
rám férne már egy normális, világoskék farmer, lehetőleg szaggatott mintával.
nem említve, hogy a régi kedvenc fekete nacim elszakadt. be kell szereznem egy újat :)




all pictures are from polyvore
to be continued.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése