2011. augusztus 16., kedd

wishlist II

rengeteget szenvedtem ezzel a listával, de szerintem megérte! :)
ebből alapozhatok a jövőre.
mit szóltok?

minden álmom!




apró balerinacipő, ami időtálló :)


télre tökéletes lenne.




kardigánok minden mennyiségben :)



az új kedvenc színem :)



ejtett vállú felső.



ingekingekingekingeeek!!!










fehér sál, világos/pasztell színű. kötelező darab.



bőrdzseki. már tavaly is szerettem volna,
de szövetkabát lett belőle
most nem lesz :)



mellény. mindent feldob.
akarom!
főleg ezért a kis szőrösért vagyok oda.



kell ehhez bármit is hozzáfűznöm?
partira, ünnepekre, jeles eseményekre, még hétköznapokra is tökéletes.









ők azért hasznosak, mert használhatnám őket sima övként is,
de tökéletesek lennének egy-egy felső feldobásához egyaránt.




fekete derékövet már millió éve szeretnék beszerezni. :)




odáig vagyok a többrészes karkötőkből.
tuti, hogy be fogok belőlük szerezni legalább egy szettet.






imádom a nőies, csajos fülbevalókat.
el tudok veszni a világukban, csillogó szemekkel




nagyon-nagyon-nagyon leírhatatlanul szeretnék valami
egyedi, különleges órát. ezek közül választani se tudnék :)







már nagyon régóta szeretnék hatalmas és feltűnő gyűrűket.
és amit én eldöntök...



és végül, de nem utolsó sorban az avonos Little Red Dress parfüm, aminek
egyszerűen imádom az illatát. nőies, finom és rettentő édes.
pont nekem való.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése