2011. október 19., szerda

livelaughlove

a mai napocskám a tegnapi tökkéletes ellentéte volt. hatalmasakat nevettem, fogtam közben a hasam, körül voltam véve emberekkel, boldog voltam jókedvű, beszédes és szeleburdi.
hihetetlen hangulatváltozásaim vannak!
most már csak egy gyors zuhany következik, egy határozott ágyazás, majd egy kis ágyba ugrás, és a párnák közé történő bebújás.
büszke vagyok a Cicámra, sikerélménye van, ezzel együtt nekem is, és ez jó.
jelen pillanatban bármiféle új dologra képes és vevő lennék. azt kell mondjam, minden okés. az ételendorfin-adagom öcsikém tegnapi születésnapi csokikrémszelet tortája, ah! ételorgazmust is átéltem ma, gondolkodtunk a jövőbe, tervezgettünk, kocsikáztunk a sötétben, és még sok minden.
nagy előrelépés a tegnapi mínusz egyhez képest.
szeretem az ilyen POZITÍV hullámvasutakat.

megint lerágtam a körmöm.
már csak holnap, és lehetséges a fogszabályzóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése