2011. október 12., szerda

SOMETHING is needed


tegnap előtti bejegyzés

a napok nagyon-nagyon unalmasan telnek. folytonos zötykölődés, megszokott mindennapok, állandóság. zavar, nem kicsit. el vagyok tunyulva, az álmosság rám-rám tör fokozatosan. sötét van a szobámban, rajtam egy meleg, csíkos garbó, a hajam magasra felkontyolva. csend van, odakintről hallom, ahogy a többiek beszélgetnek, a gép halkan zúg, így adja a tudatomra a létezését. minden olyan megszokott. a lábam magam alatt, kezd kissé elnehezülni a szemhéjam és hunyorgok. ha oldalra pillantok, látom, hogy a nap még kissé oldalról megvilágítja az iskola előtt álló nyírfákat. éles kontrasztban áll vele a sötétség, ami a szobámban uralkodik.
nagyon hideg van odakint, rettentően. vicc, hogy egy héttel ezelőtt még mezítláb szaladgáltam odakint a fűben, vagy csak egyszerűen kiültem hátra a hintaszékbe, most pedig még a kabátomat is össze kell magamon húznom, hogy ne fagyjak meg. de nem panaszkodom, tudjátok, hogy imádom ezt az időt. már csak egy fekete bőrdzsekire meg egy telitalpúra vágyom. de rájuk nagyon.
kicsit el tudnék viselni egy kis kiruccanást valamerre. az esti, kivilágított pesti utcák és a kávéházak, a színházak vonzanak. október huszonötödike - pest, rómeó és júlia megtekintése. kíváncsian várom, mi sül ki belőle.
most pedig iszogatom a szilvás fahéjas teámat és mosolygok.
mert mindig bizakodom a jövőben, én butus.
az apró részletek:
megvan a nyelvvizsga-bizonyítványom.
elméletileg tizenegy nap és rajtam van a fogszabályzóm. elméletileg.

elmaradtam a song challange-el.
bepótolnám.



day 03 - a song that makes you happy 
ide rengeteg mindent tudnék írni. a champagne showers-re mindig megőrülök és elkezdek táncolni, a maszkura szégyentelenje és pesti nőkje túlcsorduló jókedvet okoznak, kiscsillag legtöbb számja, ó, quimby, paso ska bah dubja, rengeteg!!
day 04 - a song that makes you sad
massive attack - live with me.
day 05 - a song that reminds you of someone
rengeteg van, ismételten. kiemelném a snuff-ot, péterfy bori - délelőttök a kádba'-t.
day 06 - a song that reminds you of somewhere
the formula of fear - hybrid. a béri osztálykiránduláson, a buszon kinézve az elhaladó dombokat és a beborult eget.
day 07 - a song that reminds you of a certain event
Ivánommal először Péterfy Bori Bűvös vadászára csókolóztam.
day 08 - a song that you know all the words to
szinte mindegyik dallal így vagyok, amit szeretek :)
day 09 - a song that you can dance to
house számok minden mennyiségben. a kedvenc ezek közül is a loca people, champagne showers és sombrita.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése