2011. november 28., hétfő

dream pleasure

épp, hogy csak lecsücsültem ide, az álmatagon zizegő laptophoz, épp, hogy csak hazaértem. a ház hangos, öcsém felmondja a gondosan begyakorolt/vagy mégsem/ tananyagot, a kedvem pedig a rózsaszín árnyalataiban játszik.
igen, most valahogy minden jó. pozitív világnézetet sikerült elérnem, legalábbis a mai napocskára. a szobám narancssárga színekben úszik, a ruhásszekrényem nyitva áll, próbálgatom a szereléseket, melyik ruhadarab melyikhez illik, próbálok valami változatosat, valami újat alkotni. ilyenkor mindig jól érzem magam. amikor variálhatok, amikor gondolkodhatok valami újon. a sok vállfa, a sok kihasználatlan lehetőség vár arra, hogy felfedezzem őket, hogy véghez vigyek valami olyat, amiben jól érzem magam.
a mai nap nehezen kezdődött. bementem a szomorú, szürke, hideg iskolába, álomittasan ülve a buszon, egy fizika témazárótól rettegve. egyedül, a padokban, Muhi ölelgetett, szokásosan, instrukciókat adott, növelte az agytérfogatom az okosságokkal. irigylem néha, hogy ilyen okos. néha nem.
az emberek zsibogtak egész nap, minden kezdett feloldódni. kémián random kaptam két ötöst, mert tanárnőnek jó kedve támadt, így mindenkit megajándékozott órai munka által, motivációként, vagy csak úgy. a fizika elrepült, használtam a kis agyam, logikusan gondolkodtam, de a végeredménytől rettegek, mert nem kéne kettessel végezni félévkor.
a táskám sikeresen elszakadt. innentől kezdve néztem csodálatos nap elé - érdekes cipelés, idegesség, kapkodás és türelmetlenség. de végül is, mindegy volt. Gégével beültünk az Insomniába, egy csevegős kis partira, ahol kiöntöttük egymásnak a lelkünket és megnyugodtunk. én meg jól éreztem magam, mert végre kiszakadhattam a megszokott kis komfortos hétköznapokból. megittam egy a világ legfinomabb jelzővel ellátott (általam) fahéjas-pudingos-forrócsokit, miközben hallgattam az urat és jól éreztem magam. csináltunk vagy húsz képet, megbolondulva, és vicceskedtünk. hiányzott már gugi úr, neki mindig kiáraszthattam a lelkecskémet.
szóval most nagyon summázva - boldog vagyok. minden olyan nyugodt. minden rendben van, én pozitív vagyok, önbizalomkoktéllal, a szám lezsibbadva, az életem helyre pofozgatásának elkezdése.
ohjeah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése